måndag 3 augusti 2009

Inte lika trött längre

Nu börjar jag komma i ordning...
Har vaknat varje morgon med Cheri och en liten klump i magen och undrat lite hur det här ska gå...vad har jag gett mig in på...jag som är mer eller mindre beroende av mina sovmornar...

Idag vaknade fröken och ville ut vid 5, men sedan sov hon med mig till 9.15...hoppas att det består...
Så idag känner jag mig inte halvt sovande :-)

Har tvättat bilen och satt på mina nya navkapslar- det blev fint.
Också hunnit med att gå långis, äta lunch, lösa lite korsord och tränat lite bur och klockan är bara 15.30. Härlig känsla!

Grattis Claudia som fyller 31 år idag! Hoppas att du får en underbar dag!!!
Hurra, hurra, hurra, hurra!

2 kommentarer:

  1. Linda om du någon gång behöver hjälp med Cheri är det bara att hojta till!! :)
    Jag kommer hjälpa dig så gott det går så oroa dig inte du behöver en liten puppy i ditt liv nu det gör dig gott :) KRam!

    SvaraRadera
  2. Tack Genny- håller dig till ditt löfte...
    Kram

    SvaraRadera