torsdag 7 oktober 2010

Fick ett telefonsamtal...


Torsdag förra veckan var jag med Cotten och tog blodprov och har väntat på svaret sedan dess...

I dag ringde jag och kollade om det var på G och de sa att veterinären skulle ringa upp mig när hon hade tid...

Tidigare idag var jag till Kari (homeopat) med både mig själv Cotten & Cheri.
Han sa att Cotten efter 1 månad på medlet han ska få inte kommer att behöva Rimadylen...vet inte riktigt om jag vågar tro på det...men jag kan ju alltid hoppas...

16.49 ringde hon- jag var kallsvettig och hjärtat slog några extra slag...vågade inte svara...visste inte hur jag skulle reagera om svaret inte var det jag ville...så jag lät svararen ta det...kanske lite fegt...

När jag ringde upp svararen och höra vad hon sa, så växte ett leende på mina läppar...alla värden såg bra ut...så han kan fortsätta på Rimadylen- hans lever klarar det :-)

Om han du inte behöver den hela tiden, så kommer jag i alla fall att ha det hemma- så att jag kan ge honom om det behövs och hans lever klarar det :-)

Så härligt det känns- en bra dag!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar