söndag 7 augusti 2011

Aningen ironiskt...

Det har regnat så gott som hela dagen mer eller mindre...

När jag skulle gå ut på min första promenad för dagen var det bara lite duggregn- så jag tänkte "jag tar på mig regnjackan".
Väl ut- efter ca 1/3 av promenaden- kom den en störtskur på ca 10 min och sedan var den nedre delen av Linda dyblöt :-(

Ja, ja- det vara bara att gå klart och hem och torka sig.
Mobiltelefonen- som låg i midjeväskan- blev lite ledsen, så nu ligger den i en påse med ris...
Hoppas att du kryar på dig snart!
Tur att man ha en annan mobil också!

Vi nästa promenad tog jag på mig hela kittet- både regnbyxor, regnjacka & stövlar...
Då kom det minsann inte en droppe regn...

2 kommentarer:

  1. Svar: Nej jag tror inte det. Det känns lite för robust för Ikea :P Det är gjort av furu. Sen har jag ingen aning ;)

    SvaraRadera
  2. Ja, det jag har är robust & gjort av furu...

    SvaraRadera