tisdag 4 oktober 2011

VABat

Så idag har man VABat och detta trots att jag inte har något barn...

Har alltid haft lite blandade arbetsuppgifter :-)

Idag blev det att flytta sitt lilla hemmakontor till familjen Danielsson- då både Jörgen & Cilla hade jobb de inte kunde flytta och jag som jobbar hemma med bokföring på tisdagar ställde då upp och flyttade mitt kontor tillfälligt.

Så idag har jag haft kontor samt varit med lilla sjuka Leo hela dagen.
Siffror & projekthundar har blandats med äggspelet & film.

Nu på kvällen startade jag upp min första kurs i Årsta.
Men lokalen är inte riktigt klar ännu...så det blir först nästa gång vi kan vara inne.
Idag fick vi vara ute och det gick också bra.
Det enda som störde var vinden som flyttade på konerna...

Dagens positiva
* Skratt med Leo
* Gett bort present
* Jobbat "hemma"
* Startat upp ny kurs

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar