onsdag 25 januari 2012

Upp & ner dag

Haft en upp & ner dag...

Vissa saker har varit väldigt kul och gått bra, medans andra inte gått så bra.
Svävat mellan "det är lugnt" och "ihjälstressad"- lite jobbigt faktiskt!

En av de roliga sakerna är att min vän Cilla (tillika chef) idag (eller ja, igår ser jag nu) fyller 50 år
:-)

Det firades med lite vänner runt matbordet hemma hos familjen Danielsson med underbart god middag & härlig efterrätt, roliga samtal och en Cilla som var nöjd med presenterna- tror jag i alla fall ;-)

Nu är det dags att sova- men är fortfarande lite uppe i varv.
Tycker nog jag förtjänar lite sovmorgon i morgon- eller hur?
Blev så sent med det sista jobbet (som då blev efter lilla festen)...men det var skönt att få det gjort idag.


1 kommentar:

  1. Det kan ju bli så ibland :(
    Men du brukar kunna fixa det!!! :)
    När ska vi ses dååå?! :))
    Saknar er :)
    Typiskt! Jag missade helt Cilla´s födelsedag :(
    Kramar

    SvaraRadera