lördag 17 november 2012

Ålderstecken?

När det gjordes ett stambyte i min byggnad för några år sedan sov jag då & då över på jobbet.

Då och då stannade Martina kvar på jobbet och gjorde mig sällskap- vi började med våra svulla/film kvällar.
Vi kunde då börja med att ta promis med vovvarna och sedan äta massa mat, på det efterätt, på det godis och på det snacks samtidigt som vi tittade på 2-3 filmer. Helt galet!

I går hade vi en sådan kväll...men den har förändrats...
Vi började som vanligt med hundpromis med sedan såg vi bara en film och det fanns mat kvar till ikväll och godis, efterrätt & snacks finns kvar både till idag och imorgon...
Var ska detta sluta?!

Men lite bra är det ju...förhoppningsvis leder det till lite mindre extrakilon...

Idag har jag aktiverat Martina med frukost, hundpromis, Ikeabesök- sedan var hon helt slut av alla intryck...bara att skjutsa hemma henne så hon fick sova...6 timmar sov hon...

För mig blev det mer hundpromis, tvättstuga, dammsugning, disk, sopkastning mm

Nu har jag landat i tv-soffan...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar