onsdag 28 oktober 2009

Nä....

Nu sitter jag här och snörvlar igen :-(
Det börjar göra lite ont i halsen också och huvudet värker...
Tur att jag ska jobba hemma i morgon...

Ja, (mina extra mammor) jag har tagit erchinaguard, extra c-vitamin och vitlöksvatten...

Fick en utmaning av Elli häromdagen...

Vad är du mest nöjd med hos dig själv?

Vad är du mest nöjd med hos dig själv?

Jag älskar mina långa ögonfransar :-)

Det kan vara vad som helst. Något man är bra på eller tycker om hos sig själv.
Hårfärgen man har, fräknarna i ansiktet man gillar, de roliga skämten man brukar dra eller att man faktiskt kommer med smarta inlägg i diskussioner.
Det kan vara vad som helst.

3 kommentarer:

  1. Glöm inte honungsvattnet ;-) Lite ingefära i gör susen. Krya på dig!

    SvaraRadera
  2. Har varken eller hemma tyvärr...och vill inte direkt ut och åka...
    Men, tack för förslaget :-)
    Mår lite bättre idag...

    SvaraRadera