söndag 4 oktober 2009

Spontanfika hos Martina

Det ringde i telefonen vid 16.30 och det var Martina...
Hon hade bakat bullar och undrade om jag ville komme förbi och fika...
Jag som inte är den mest spontana människan blev först lite ställd...men så tänkte jag "vad ska jag göra resten av kvällen...inget speciellt" och så svarade jag- "Kul- jag kommer inom en timme".

Så blev det nybakta bullar och te hemma hos Martina- mums! Tack, Martina :-)

Cher i fick träffa Argus (Martinas katt)- tycket att han var spännande och lite läskig...försökte med lite lekskall...

Nu hemma i TV-soffan...

2 kommentarer:

  1. Bra med spontanträning och katt träning under samma eftermiddag :-)

    SvaraRadera
  2. men oh vad kul !! mys!! Själv så fick jag inga kanelbullar på kanelbullens dag haha :D

    SvaraRadera