söndag 4 april 2010

Släkt & vänner

Började dagen med en promis med Cheri, Erica & Lynn- kom inte så långt eftersom vi blev stoppade av delar av Ericas släkt som ville se Lynn, men det blev en mysig promenad i vårsolen :-)
Länge sedan jag umgicks med Erica...

Sedan blev det in och hälsa på farmor och kusinen Paula mfl som också fanns på plats.

In och fix med dukning osv till middagen- vi blev bara 17 st idag.
Mormor, föräldrar, syskon & familjer- ja, och så hundarna (20 st med dem då...)
Massor med påskmat, godis & fika och en omgång familjegeni- det är härligt med familj :-)
Visst kan familjen gå en på nerverna ibland, men jag älskar dem alla och vill gärna umgås med dem.

Lite tv-tittande och sedan en promis under en stjärnklar himmel- härligt!
Efter att ha ätit lite till trots att jag var proppmätt...

Cotten & Cheri har varit härliga hela dagen- när jag & Cheri var ute och gick, så gick hon fint i kopplet nästan hela tiden, skvallrade på fåglarna och lyssnade bra.
Inne hos farmor var hon lite försiktig (hon är betydligt försiktigare nu med nya saker & människor än var hon var som yngre), men fann sig snabbt och Cotten gick bara och la sig under bordet.
Cotten låg som vanligt mitt i vägen på mattan i hallen när syskonen var här och Cheri var med lite och när hon tycket det blev lite mycket gick hon upp på "mitt" rum och la sig- tittade ner lite då & då.

Glad Påsk!

1 kommentar: