lördag 24 april 2010

Solig & härlig dag!

Tog sovmorgon och blev lite människa igen...

Sedan hade jag tänkt lägga spår, men vem hade glömt att ta ut blodet ur frysen...jo jag!
Får bli spår i morgon istället.

Tog istället en tripp ut till Lidingö (ringde Maria och kollade om hon och Rea ville hänga på till hagen).
Blev promis i hagen + en stund vid fikabordet i solen då Maria hade fika med- härligt!

Åkte förbi Willys för att shoppa mat och nötblod.
Tyvärr var blodet slut- måste beställa hem på Hemköp, ska ju ha blodspårsintro snart...får fixa det i morgon undertiden att spåren ligger till sig...

Kom på när jag kom hem att Rea ju fyller år idag- klantigt!
Ja, ja- fick ringa och gratulera istället.

Nu är klockan typ 8 och jag vet inte riktigt var resten av dagen tog vägen.

Försökte mig på att kolla deklarationen och det var typiskt nog en sak som inte stämde- får ringa Gustafs kassaförening på måndag- så tyvärr blev jag inte klar med den.
Är ute i senare tid än jag brukar och den 3/5 måste den ju vara inne...

Nu lite TV (efter en stund hundträning) och sedan blir det "harjakt".

3 kommentarer: