torsdag 30 september 2010

Ett tag sedan sist...

Har tänkt att skriva länge, men det har liksom inte blivit av...

Nästa alla på jobbet har varit mer eller mindre sjuka under förra veckan- men inte jag...
Trodde jag klarat mig- men när jag var hemma i Dalarna träffade jag hostande syskon & syskonbarn...
Den här veckan har det varit lite snuvigt- men jag har kämpat och tagit hand om mig med c-vitaminer, halstabletter, varma bad och lite extra sömn och det verkar funka.
Haft lite ont i kroppen, väldigt trött och lite feber- men nu (ta i trä) verkar det vara över, bara lite rinn i näsan...

Var hemma i Dalarna på Solvarbo marknad- så kul :-)
Inköp av Gustafskorv- och lite annan korv (till hundträning- jag är fortfarande vegetarian), strumpor (till mig & Martina), fleccejacka (till mig & Cilla), en liten pipråtta (till Cheri), brända mandlar och annat marknadsgodis.
Var fullt med folk- som Drottninggatan på en lördag.
Var uppe i två omgångar- en av gångerna var Cheri med för lite miljöträningen.
Hon var sååå duktig :-)



Idag fick jag & Cottens veterinär äntligen tag i varandra.
Eftersom Cotten blivit så bra på Rimadylen (men lite halt igen om någon tablett missats) kom vi fram till att han får fortsätta med den (förmodligen resten av sitt liv).
Men det är förutsatt att hans lever inte protesterar...
Var och tog blodprov idag för att kolla detta och håller nu tummarna för att alla levervärden är okej- annars blir det att prova på något annat...

Nu har stambytet på jobbet kommit igång på allvar- hoppas nu bara att det går så smidigt det kan och att de anpassar sig bra efter vårt schema.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar