söndag 19 september 2010

Min helg

När jag är ledig, så gillar jag att vara uppe sent och sova ut på morgonen- men ibland blir det inte som man tänkt sig (ganska ofta faktiskt)...

I fredags insåg min kollega Genny att hon inte skulle hinna bli frisk och när vi inte fick tag i någon vikarie, så var det bara att rycka in...
Så fredag kväll + lör- & söndag fm har jag denna helg haft en grupp hundar & ägare i kursen viltspår.

Blev en stressig fredag och jag hann inte allt på kontoret.

Det var ett trevligt och roligt gäng som kom på viltspåret- två basenjis, två blandraser och en pumi.
Kul hade vi och även om de kom olika långt, så gjorde alla framsteg.
På lördagen var vår praktikant Elinor med och assisterade :-) Så positiv tjej!

På lördagen tog jag även en sväng förbi kontoret och jobbade ikapp + lite till när jag ändå var där.
Så i kväll blir det att vara uppe sent och ha sovmorgon i morgon :-)

Förutom kurs & annat jobb- så har min helg bestått av hundpromenader, handling, tv, bokläsning, hundträning mm

Men nästa helg är jag helt ledig....eller?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar