onsdag 8 juni 2011

Det var ett tag sedan...

...jag skrev...
Inte riktigt hunnit med...

Vad hänt sedan sist då- jo:
Cotten har haft namnsdag
Jag har träffat en kompis från gymnasiet- trevlig middag i Gamla stan
Har haft avslutning på viltspårkursen- ett sådant härligt gäng
Startat en ny agilitykurs
Gått utbildning för Lasse Fält (aggression & rädsla)- mycket intressant
Gått diplomathunden med Cheri- så kul, lärde mig en del om min hund.
Startat en instruktörsutbildning tillsammans med Lotta- så kul vi hade ihop :-)
Cheri har fyllt 2 år!!! - hann skriva om det om HH-bloggen, men inte här...
Haft jaktträning med gänget (- Cilla som glömde bort). Kul!
Och mitt i allt detta har jag också haft kontor & bokföring samt tränat på Curves (börjar verkligen komma igång med träningen nu- roligt & bra)

Vad har ni själva gjort på sistone?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar