söndag 19 juni 2011

Regn, regn & regn

Precis varit ute med vovvarna på en halvlångis (för Cottens skull) :-)

Det har regnat hela tiden och innan jag skulle gå ut tänkte jag- "Varför kan jag inte ha hundar som inte vill gå ut när det regnar...".
Men när jag väl kom ut (med regnjacka, regnbyxor & stövlar) var det skönt att vandra runt där i regnet- så då blev det istället "Vad bra att har hundar som inte bryr sig om att det regnar och att jag har bra regnkläder..."

Nu lite matlagning och annat- sedan ska jag sticka iväg på bio och se en romantiskt komedi.

Vad gör du denna regniga söndag?

2 kommentarer:

  1. Svar: Ja, det är det som jag känner. Jag har ju låst mig totalt känns det som och jag vill verkligen inte att beteendet ska fastna..
    Gillar du "dalaspel"? :) Jag var med mamma och pappa när jag var typ 4 så kommer inte ihåg nåt av skinnarspelen, så tänkte att jag måste ju se det och komma ihåg vad jag har sett :P

    SvaraRadera
  2. Ja, jag gillar "dalaspel"- har sett Skinnarspelet 2 ggr :-) Det är bäst med Tommy Körberg.

    SvaraRadera