tisdag 20 september 2011

Tack för idag- slut för idag!

Upp tidigt i morse (i alla fall för mig som absolut inte är någon morgonmänniska) kl. 06.00 för att hinna ut med hundarna innan snälla Annika plockade upp mig och så gav vi oss iväg.
Först till Fittja för att hämta Lena och sedan till Örebro för att uppdatera oss på nya regler & skyltar på Rallylydnaden.

Har varit en lärorik dag i Elins (Tassa Rätt) fina lokal och en hel del att ta in.
Lite luddigt med vissa saker, då domare kan döma lite olika...
Märktes att detta inte är någonting som jag & Cheri hållt på med...

Har varit mer eller mindre trött hela dagen och sa på vägen hem att nu får jag inte gå in och sätta mig i soffan för då kommer jag inte där ifrån- utan det är ut med hundarna på en gång...
Jo men visst- vem skulle bara sätta sig "en liten stund"...jag!!!
Men till slut kom jag ut med hundarna i alla fall.

Dagens positiva
* Nya lärdomar
* Trevligt bilsällskap
* Kul att se Elins lokal
* Söta valpar
* Stillsam kväll
* Trevliga samtal med Cilla & Lotta

God natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar