fredag 18 november 2011

4 hundar och jag :-)

I onsdags hämtade jag Lilja & Hallon för att de skulle spendera onsdag & torsdag med mig, Cotten & Cheri då deras matte gick utbildning.

Efter en dag på jobbet blev det hagen med hela gänget i mörkret :-)
Hallon var svår att se i mörkret- så jag var tvungen att ropa på henne då & då för att försäkra mig om att hon var kvar...

Vaknade på torsdag morgon med fyra hundar i sängen- mysigt :-)

Sedan jobbade vi tillsammans hemma i hela torsdagen- jag med bokföring och vovvarna med att prova olika sovplatser, olika sovstilar, kissrundor & lite godissök.

På kvällen var det bara att skjutsa Lilja & Hallon till Årsta, så att Lilja kunde gör sitt jobb på Puppy talk :-)

Dagens positiva:
* Lugn dag på jobbet
* Hann träna
* Kunde plocka ut lite komp
* Promis i hagen med vovvarna
* Lite godis
* Mys i soffan med en kopp varm choklad

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar