måndag 14 november 2011

Kathy Sdao

En härlig människa att lyssna på och så mycket kunskap & erfarenhet hon har :-)

Pratade om allt från att förgifta ett kommando eller godis till hur man lär in match to sample.

Var en kul resa- lite kämpigt med flyg som var inställda osv, men efter som vi har tre ihop som åkte (jag, Cilla & Lotta)- så blev det mest att skratta åt det hela.

Det jag var mest förvånad över var att de vare sig i taxin eller på pizzerian tog kreditkort?!
Inte så där jätte turistvänligt precis.

Som tur var hade vi lockat med oss Pia (en elev hos oss) och hon hade en massa euro med sig som vi kunde låna av.

Stackars Lotta (som bodde i samma rum som jag) fick stå ut med att min mage blev lite konstig och jag pruttade väldigt illaluktande...

Blev en hel del "aha- så kan man förklara det", skratt, hundsnack och nya bekanskaper.

Härlig resa!

1 kommentar:

  1. Åh det låter ju helt underbart!
    Förutom det med magen då ;)

    SvaraRadera