lördag 4 februari 2012

Rolig dag

Började dagen med en underbar promis med vovvarna i den knistrande snön och strålande solen.
Sen blev det hem och tvätta håret & byta kläder. Lämpa av vovvarna hos Cilla i årstalokalen och så iväg med tvärbanan + tunnelbana och ta mig till Gamla stan.

Där mötte jag upp mamma, pappa, Mikael, Niclas, Ulrica & Joakim på en mysig liten restaurang- som hette Restaurang Kryp in.
För mig blev det en pumpa soppa- väldigt god :-)

Sen bar det av mot Djurgården och Cirkus.
Vi kom 5 min innan föreställningen skulle börja och alla stod utanför...brandlarmet hade gått...det blev 15 min försenat.
Tittade på show med Robert Gustavsson och skrattade för fullt :-)
Oj, vad drygt 1 1/2 timme gick fort.

Sen var det bara att vinka adjö till familjen och bege sig tillbaka till Årsta och hämta vovvarna.

Nu på kvällen har det blivit alldeles för mycket godis...

3 kommentarer:

  1. Alltid kul att träffa sina 08-syskon. Blir för sällan nu för tiden, även om det blivit ganska ofta på slutet av olika orsaker. Love you sis!

    SvaraRadera
  2. Mysigt! Det är sällan vi äter ute, men just i förra veckan var vi på just Kryp in och åt en födelsedagsmiddag. På sommaren när man kan sitta utomhus, har jag sett att folk har sina hundar med sig dit...

    SvaraRadera