lördag 3 mars 2012

24 timmar med Martina

Igår kväll svängde jag förbi och hämtade Martina & Pixel efter jobbet.

På agendan- svullokväll :-)

Efter att ha tankat bilen, blev det en sväng till Bea för att inhandla det nödvändiga.
Mat hade jag redan hemma- men dricka, snacks & smågodis blev det.

Väl hemma blev det att tillaga maten- denna gång burgare med bröd och extra allt.
Men Martina och jag har verkligen blivit riktiga mesar...
Tidigare kunde vi äta hur mycket som helst, sedan efterrätt och på det snacks & smågodis...
Nu har vi tom slutat att köpa efterrätt...
Och denna gång blev typ hälften av godiset & snacksen kvar...
Hmm- vi kanske börjar bli gamla.

Tillsammans med mat & snacks blev det The Voice och lite annat tv-tittande.
Sedan var det dags med en nattpromis med vovvarna på en sisådär 20-30 min, nästa stjärnklart ;-)

Lite mer TV blev det innan sängläge.
Då skiljdes jag & Martina åt- så riktigt 24 timmar blev det ju inte, då vi sov i var sitt rum.
Förresten dags att önska sig en ny madrass som blåser upp sig själv...stackar Martina blev av med typ 1/3 av luften under natten.

Sedan sov & sov vi...jag vaknade inte förrän vid 11 och väckte Martina vid 11.30, då det var dags för frukost (eller vad vi nu ska kalla det...)

Ut i strålade sol på långis med vovvarna var nästa steg- åh vad skönt att det börjar bli lite vårigt ute.

På eftermiddagen blev det att njuta av solen ute på balkongen med var sin bok.

Och efter lite slötittande på TV och sen lunch eller tidig middag- skjutsade jag hem Martina.
Typ då 24 timmar efter det att jag hämtat henne...

Väl hemkommen blev det en promis till med vovvarna.
Skönt, men aning kallare & mörkare än den tidigare kan man väl säga.

Nu blir det att äta något litet innan det är dags för lite TV innan sängen...
Ska upp tidigt i morgon typ 5.00...berättare mer om det i morgon...

1 kommentar:

  1. Åh men ååååh vad mysigt !!! Låter som en toppen 24:timmars :D

    Jag väntar fortfarande på att veta ;)

    KRAM!

    SvaraRadera