söndag 18 mars 2012

Härlig vecka trots dipp...

Vilken härlig vecka jag haft :-)

Har varit en vecka med massor som gjort & hänt.

Måndag: Kul dag med Lotta på kontoret och på kvällen började jag & Cotten på rallylydnadskurs.
Cotten bara älskar och få lite "du & jag- tid". Och så träning på Curves :-)

Tisdag: Lite bokföring, träff med Maria & Cilla på himmelska hundar för planering av resa till Istanbul i höst.
På kvällen start av två nya kurser- Kontakt & vardagslydnad 2 & Kontakt & vardagslydnad 1.

Onsdag: Sovmorgon, kontor och på kvällen start av två nya kurser- agility grund & agility fortsättning.

Torsdag: En bra jobba hemma-dag där jag fick mycket gjort. Blev bjuden på middag på kvällen av Cilla & Leo.

Fredagen: Var min dipp-dag...kände mig seg och lite bitsk.
Försökte bota detta med pizza, glass & godis- gick ganska bra.

Lördag: Läsa hund med Cilla & ett gäng elever i Årsta.
På kvällen blev det att hämta lite papper & knacka på och prata med ny (söt) granne.

Söndag: Läsa hund med Cilla & ett gäng elever i Årsta.
Hem och dela ut papper...

Och så förstås härliga promenader med vovvarna varje dag.

I det stora hela en intensiv & rolig vecka som resulterat i en trött med glad & nöjd Linda.

God natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar