onsdag 24 februari 2010

Oj- var tog den här dagen vägen...

Började dagen med en liten sovmorgon och sedan promis med hundarna i solen :-)

Sedan bar det av till jobbet med mail, telefonsamtal mm

På kvällen hade jag avslutning på mina första kurser för året- agility & freestyle.
Spännande att se hur folk förändras när de ska springa en agilitybana på tid eller visa upp ett program för andra...
Kul hade vi!

Sedan skjutsade jag hem Martina, hennes hund och hennes tre fodersäckar- hoppas att hon nu fick upp alla i lägenheten utan att förstöra ryggen...

Väl hemma skulle jag sätta mig och njuta av finalprogrammet av So You Think You Can Dance- som jag ställt in på boxen att den skulle spela in.
Gissa att jag blev besviken när jag kom på att jag ju slagit av för att inte ha på stand by (tänker på miljön & min elräkning)- så då kunde ju inspelningen inte gå igång.
Men ja, ja...fick i alla fall se de sista 45 minutrarna (av 2 timmar) och fick se vem som vann.
Helt ok- men hade hellre sett att tjejen vann.

Om bara några minuter är denna dag slut...
Och om bara några få dagar är denna månad slut...oj, vad månaderna går fort i år...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar