måndag 1 februari 2010

Vem blev egentligen mest förvånad...?

Löpande Cheri är lika lekfull som alltid...verkar som hon kom in i höglöpet i går kväll...
Då började nämligen Cotten att flörta med henne?!

Min lilla kastrerade kille...
Han som nästa aldrig gör det...
Brukar inte bry sig om löpande tikar- inte ens när de är i höglöp...
Gjorde inte det speciellt mycket innan han kastrerades heller.
Och Cheri tycket "kul- vi leker"...
Men när jag sa "vad gör ni?"- så gick båda och la sig.

Idag var det lugnt- till dess att jag började gå ut med saker ner i träningssalen.
Då flörtades det rejält uppe på kontoret...berättade Martina...

När jag sedan kom in efter att ha lämnat lite saker i bilen- så satt de ihop!!!
Cheri såg mest ut som att "vad är det här för konstig lek- jag vill inte sitta fast" och
Cotten såg olycklig ut "vad hände...det gör ont..." som om kroppen tagit över hjärnan...

Jaha- det var bara att vänta...

Så nu är Cheri av med oskulden...

2 kommentarer:

  1. OJ :O och detta berättade du inte när jag var på jobbet :O eller hände detta senare?!
    Lilla pluttan vad obehagligt! haha skumt

    SvaraRadera
  2. Hur mår den lille porrkungen idag? Hoppas det var lugnare i natt och att alla fick sova lugnt!

    SvaraRadera