söndag 21 februari 2010

Trött & seg... + Grattis Cotten


Fick rycka in och jobba i helgen- Martina som skulle jobbat är sjuk :-(

Startade upp en ny grupp med blivande instruktörer- det var kul
:-)
Det var ett härligt gäng som förutom hundar hade en del annat gemensamt som sång & musik och matlagning- så jag räknar med en underhållande avslutnings middag!

Kom hem nu på kvällen efter att ha letat parkering i en halvtimme- puh!
Fick ställa mig ganska långt bort och jag var kall när jag kom hem (hela 17 minus här- burr!)

Ska hitta på något annat med hundarna för nu har jag varken ork eller lust att gå ut med dem på en långis i kylan.

Idag fyller Cotten och hans systrar (de som är kvar) 9 år.
Grattis på er!

Har inte hunnit fira Cotten så mycket, men han fick ett grisöra och ett extra godissök och nu ligger han upp och ner i sängen och snarkar.
Min älskade lilla gubbe...

Och lilla Cheri är snart 9 månader.

2 kommentarer:

  1. Du är så duktig!
    oooh GRATTIS COTTEN!!!! :D
    Hade du det mkt snö och krångel på morgonen påväg in till jobbet?

    SvaraRadera
  2. Tack!
    Näpp- inte så speciellt.
    Värre idag än igår att få fram bilen- men det värsta är att hitta parkering när man kommer hem på kvällen.

    SvaraRadera