lördag 13 mars 2010

En lite allt möjligt dag

Har haft för mig lite allt möjligt idag :-)

Solen sken hela dagen- underbart!

Jag & Leo spenderade förmiddagen med att klippa mönster, måla påskkort, spelat lite spel & lekagömma nyckel.

Efter lunch promenerade jag & vovvarna i hagen med Maria & Rea- eller ja, Cheri sprang mest.
Träffade lite andra hundar och Cheri lekte för fullt och Cotten läxade upp ett par ungtuppar.

Ett telefonsamtal med Genny- ledde till att vi kom fram till att jag var värd lite godis...
Tack Genny!
Så på vägen hem blev det en sväng via affären :-)

Men innan jag fick festa loss på godiset blev det städning- trögstartat men det gick snabbt när jag väl började...

Efter prat med lilla mamma & kiss av hundarna sitter jag nu framför melodifestivalen...
Självklart tittar jag in på Facebook och lite bloggar samtidigt- jag är ju kvinna, så jag klarar det
:-)

2 kommentarer: