söndag 20 juni 2010

Borde sova...

...ska upp tidigt i morgon för att hinna gå promis med vovvarna, slå in paket och klä upp mig...

Dagen idag började med en kortis med vovvarna och sedan iväg med Erica för att plocka blommor och lite björkar för att smycka bystugan med.

Sedan hem för en snabblunch och titt på hur det gick ute i logen med försäljningen.
Så där...

Sedan bar det iväg till bystugan för att dukas. (bilder kommer)
Nervös/stressad mamma Erica resulterade i att jag stannade till det så gott som var klart (hade tänkt smita iväg för att se vigselakten på TV...).

Iväg hem och slog på TV och fick se slutet av vigseln med säng av Björn & Agnes.
Det var en fin låt :-)
(fick se de båda ja:na flera gånger under tittandet på TV- så det gjorde inte så mycket att jag missade det)
Så härligt att se denna kärlek som de båda utstrålade och talen var fina speciellt Daniels (förlåt- Prins Daniels menar jag förstås).

Hade tänkt gå en halvlång promis med vovvarna på sena kvällen- men himmelen öppnade sig och det blev störtregn samt blixtar & dunder :-(
Så ingen långis idag...blev inte så mycket vovvemys idag som jag velat...

Nej- nu måste jag sova!

Natti, natti!

2 kommentarer:

  1. hoppas att du kom i säng o fick lite sömn =)

    SvaraRadera
  2. Ja deras bröllop var så fint! Viktoria var så vacker och talen var fyllda med kärlek!

    SvaraRadera