måndag 7 juni 2010

Trött morgon och kul kväll

Oj, vad segt det var att komma upp i morse.
Varit väldigt aktiv en vecka med hundträning osv och i helgen med bröllop & dop- så i morse gav jag mig själv sovmorgon :-)

Efter jobbet var det hem och sjuka ner i soffan lite (ont i huvudet och mensvärk) och sedan bar det av för mig och Cheri på jaktträning.
Även jag själv kunde se att Cheri gjort framsteg sedan sist (även om det inte riktigt känts så när vi tränat). KUL!!!
Så nu tränar vi vidare- vi är ju på rätt väg :-)

Funderar dock på vad mitt nästa steg i antijaktträningen ska bli...
Tycker inte den inkallningsträning vi lagt ner tid på i veckan gett önskat resultat...
Ska fortsätta med leken, stanna- träningen & skvallringen- men ska nog jobba annorlunda med inkallningen...

Nu ut och kissa med Cotten och sedan natti, natti!

I morgon bokföring, 1 års vaccinering av Cheri och hälsokontroll på Cotten (besök 1 av 2).
Måste komma ihåg att boka in besök 2 och boka HD- & AD-röntgen till Cheri.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar