lördag 7 augusti 2010

Slut

Då är Chicken campandet över (i alla fall för denna gång).

Vi slutade strax efter 16 idag- som tur var, då han jag inte ha mitt dåliga träningspass där jag förstör allt.

Kunde rätta till en del saker från igår- men valde att skippa beteendet att kasta älgen (det gick framåt, men inte tillräckligt fort...)

Höna 1 gjorde banan/ställningen (och jag var lite nöjd över att jag lärt henne göra den så snabbt) och så gjorde hon färgdiskrimineringen på slutet :-)
Men jag skippade som sagt älgen- så här efteråt tycker jag att jag kanske skulle chansa och se vad hon gjorde...men ja, ja...
Höna två gjorde banan + båda sina beteenden, hon puttade ner den lilla späckhuggaren och puttade in bollen i mål :-)

Förhoppningsvis finns lite film på både träning och examen- min coach/träningspartner filmade en del och skulle skicka lite till mig.
Det jag har filmat är på andra som gör examen- så jag ska kolla med dem först om det är ok att jag lägger ut på bloggen.
Har lite bilder också- men upptäckte att jag lämnat sladden till kameran i Stockholm när jag var där sist, så bilder kommer senare bl a på Bob the builder :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar