söndag 1 augusti 2010

Redan augusti

Första augusti redan!
Bara en vecka kvar på semestern och större delen av den ska tillbringas med att träna höns (eller ja, träna mig själv mest).

Länge sedan jag skrev något här...

Kollade precis igenom mina sommarplaner...
* Titta på bilar- klart.
Tittat på väldigt många bilar- svårt att hitta en liten bil utan "kant" i bakluckan...
* Köpa bil- klart.
Var och hämtade den i torsdags :-)
Blev en Yaris årsmodell 2008- som inte har kant :-)
* Vet. med Cotten- "klart".
Fick ju en ortopedtid i mitten på juli. Cotten har (som jag misstänkte) mer pålagringar på vänster fram. Fick medicin och lite tips.
Nu har han gått på Rimadyl i lite mer än 1 vecka och är piggare och mindre halt.
Det är meningen att han ska gå på medicinen i 30 dagar- så jag hoppas att all hälta försvinner snart.
* Kolla gamla datorn- klart.
Marcus hjälpte mig lite- så nu är den säkerhetskopierad, lite rensad osv...
* Besök av Kasper & Leo- klart.
Intensivt 3 dagarsbesök av bröderna bus med en heldag på Leksand sommarland :-)
* Simlektioner med Cheri- påbörjat.
Har badat med henne några gånger- men inte på sistone då det varit sämre väder.
* Köpa presenter- klart.
Många som fyller år på sommaren- men nu är det lugnt ett tag.
* Spåra- nja, har inte blivit en enda gång i sommar.
Men idag har jag lagt spår som vi ska gå om någon timme.

Förutom ovanstående har det ju också blivit en hel del läsande, promenader, middag och annat umgänge med vänner, filmtittande, lite jaktträning och lite annan träning, fikat, solat, badat mm

Men vad tiden har gått fort!

2 kommentarer:

  1. oj jag trodde nog inte att du skulle skaffa en ny bil under sommaren men grattis vad kul, när kommer en bild på den lilla Toyatan? ^^

    SvaraRadera
  2. Kanske kommer en bild i veckan...
    Beror lite på hur trött jag bli av att gå i skolan hela dagarna...

    SvaraRadera