fredag 23 juli 2010

Jaktträning med "gänget"

Igår blev det lite jaktträning med "gänget" :-)

Vi (jag, Martina, Cilla & Maria med vovvar) träffades vid hagen.
Jag & Martina var lite sena (hämtade henne direkt efter att jag varit med Cotten hos vet)- så de andra (även Cheri som var med Cilla) hade redan gått ett varv- så det blev lite fika (jag åt en sallad, eftersom jag kom på under vägen dit att jag inte ätit något på hela dagen...).

Sedan bar det av ner mot vattnet där hundarna fick svalka sig och sedan blev det lite jaktträning
b la "klockan".
Klockan gick bra för Cheri och första skicket i söket gick bra- men sedan blev hon lite förvirrad (eller nå´t) och gick inte ut...med lite hjälp från Maria & Cilla hittade hon till slut 2 till.
Så det gick ok- men matte hade kunnat sköta sig bättre...

1 kommentar:

  1. men oh kan du inte berätta lite mer om vad träningen går ut på och hur den går till? skulle vara intressant att läsa :D
    KRAM!
    ps. går igenom alla inlägg nu :) kommer mer kommentarer men först ska jag o mamma förbereda tårtan :) ds.

    SvaraRadera