fredag 9 juli 2010

Semester...

Nu har jag semester :-)

Börja sakta men säkert varva ner...
Har varit mycket det sista dagarna och många saker som dök upp in i det sista och det jag tänkte på när jag började åka mot Dalarna var hur mycket jag måste hinna med 1:a veckan jag är tillbaka efter semester...

Måste börja skärpa till mig och ska se till att istället njuta av den lediga tiden jag har...carpe diem så att säga :-)

Känner att det kommer ta några dagar att gå ner i varv.
(läste någonstans att de 2 första veckorna på semestern går åt till att varva ner- men jag hoppas att det går fortare...)
Ska försöka att på söndag åka ut till Gloten- bara jag & hundarna.
Är lite trött på människor och behöver vara lite ensam och rensa hjärnan och ladda batterierna...

1 kommentar:

  1. det stämmer , tror att det tog 1 vecka om inte lite mer för mig att gå ner i stressen ..
    ja människor kan man va utan ibland :D

    SvaraRadera