onsdag 15 juli 2009

Dagen idag

Bara några få droppar med regn idag- annars härligt soligt och varmt.

Dagen idag har bestått av två härliga långpromenader- en med Erica, Marcus & Cotten och en med mamma, Älla & Cotten, fix med bilen- städade den inuti och bytte klädsel, fix med vovvar- klippte klor och hår under tassar, lite TV- Viktoria dagen, So you think you can dance och Nord & syd, lite bok- läser just nu Skumtimmen och så var den dagen slut...

Funderar just nu på 2 saker...
Ska jag åka till Dalhalla på lördag och ska jag spara ut luggen eller klippa av den...?

Nu läsa lite mer och sedan sova...

God natt!

3 kommentarer:

  1. Spara luggen tycker jag. Dalhalla låter häftigt så kör på det.

    SvaraRadera
  2. Menar du spara ut den- eller menar du att jag ska ha kvar luggen?
    Ja, Dalhalla blir det nog :-)

    SvaraRadera
  3. Ehh nu blev jag förvirrad. Tror jag menar att du ska spara den lugg du har och låta den växa vidare..... tror jag... :-)

    SvaraRadera