söndag 12 juli 2009

Trevlig dag med nära & kära

Började morgonen/förmiddagen med en långis i skogen med mamma, Cotten & Älla.

Efter lunch vid 14 kom de...Mormor, Johan, Niclas, Ulrica, Benjamin, Johan, Anna, Andreas, Simon, Nellie, Marcus & Mikael (dvs delar av min älskade familj) och de kom för att fira mig och pappa med pompa & ståt i dagarna sju...
Eller i alla fall med kaffe & tårta i några timmar :-)
Av mina syskon med familj fick jag högtalare till min ipod- precis vad jag önskat mig :-)

Delar av familjen droppade av efter ett tag, men några blev kvar och vi grillade hamburgare (så klart vegoburgare till mig)- smaskens!

När "alla" åkt hem spelade jag & Marcus kubb mot mamma & pappa.
Trodde helt ärligt att det skulle bli en lätt match- men det slutade med att mamma & pappa slog oss 2 ggr i rad...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar