lördag 11 juli 2009

Regnig dag med delar av familjen

Vaknade strax efter 9 och låg och drog mig lite...
Hörde att pappa åkte iväg till Gloten och skulle röja bort lite gräs och så...

Jag, mamma, Marcus & vovvarna bestämde oss för att komma efter.

Marcus & jag gjorde pastasallad att ta med och plockade båda med böcker att läsa i solen...
Trodde vi ja...när vi kommit halvvägs började det regna och sedan dess har det regnat mer eller mindre hela tiden...
Det var otroligt mycket vatten i sjön.


Men Cotten sprang runt och hade det härligt (ja, Martina han fick gå 10 min i koppel först...)- men det blev ingen långpromenad...vi satt inne i stugan och åt pastasallad, skrev i boken, gick en kort vända och sedan bar det av hem igen.

Väl hemma bestämde jag mig för att åka till Djurmagasinet...men de stängde 14...men vi bestämde oss för att åka i alla fall...
Har önskat mig en klädsel till bilen i födelsedagspresent- så mamma föreslog att vi skulle åka förbi det stora, nyöppnade biltema...och det blev verkligen presenter i bilens tecken :-)

Hittade på Ica Maxi ett svart koppel med lila tassar som jag tyckte skulle passa bra till lilla Cheri + en matskål.
Halsband får jag med- så nu har jag det nödvändigaste...
Sen blir det väl att beställa en del via jobbet också...biabädd och så...

Nu har vi precis ätit tacos och nu tog jag mig lite datatid :-)

Snart är det dags för soffan och sommarkrysset med pappsen!

1 kommentar:

  1. Se där: uppvärmning. Jo jag tackar jag :-) Duktig matte du är!!!

    SvaraRadera