tisdag 29 december 2009

Dagen blev inte som planerat

Jaha- här hade man tänkt sova ut, gå långis, äta någon lunch och sedan åka och hälsa på Cheris uppfödare...
Men livet hade andra planer...

Blir väckt av mamma som har ont och ber om att bli skjutsad till akuten...
Så det var bara att gå¨upp, klä på sig, ge lite snabbinstruktioner till brosan om hundarna och ge sig iväg...

Vi åkte vid 8 och jag kom hem vid ca 16...
Det visade sig att det inte är något akut- men hon ska ligga kvar och ta fler prover.
Så nu är det bara att hålla tummarna att det inte är något allvarligt...
Pappa är där nu och lämnar nattlinne, tandborste osv

Själv kom jag då hem, kissade hundarna och gav dem mat (insåg att jag inte skulle hinna med långis innan det blev kolsvart- så det fick de stå över idag), åt, satt ner en stund och sedan var det att skjutsa brosan till tåget och nu sitter jag här...

Besöket hos Cheris uppfödare får vänta till i morgon.

Nu ska jag lägga mig framför TV:n...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar