onsdag 9 december 2009

Oj, vad tiden går...

I helgen är det mässan d vs HUND 2009 och vi är som vanligt klara med kursprogrammet i sista minuten, vi har precis hunnit packa osv osv

På fredag bygger jag och Martina monter- kul!
Annika hjälper oss med sin stora bil- hade blivit många vändor i min lilla...

Idag har vi på Hundens Hus varit på föreläsning med Lasse Eriksson "Alla är olika- utom jag"- det var kul, skrattade som bara den :-)
Tom Genny som varit sjuk sedan i torsdags var med- men hon såg aningen blek ut... :-(

Sedan var det iväg in till jobbet och ta tag i lite kontorsgrejor, ha kurs (åh- vad det var kul)- och sedan lite mer kontor innan det var Cotteträning av muskler och så nu hemma...

Dags att varva ner och krypa till kojs!
I morgon bokföring & Leo dag :-)

1 kommentar:

  1. du är så söt!
    han var verkligen jätte rolig men ibland vart det lite jobbigt med magen min :( men idag är det bättre jag är glad att jag tvingade ut mig sj i går! :)
    kram <3

    SvaraRadera