måndag 14 december 2009

HUND 2009

Jaha- då var mässan över för i år...

Förra veckan gick åt till att få klart kursprogrammet & packa till mässan, fredagen tillbringades som vanligt hos familjen Danielsson och kursprogram (+ magnet detta år) lades ner i kassar.

Inte lika mycket folk i år (visade sig att det var Nordisk vinnarutställning i Finland samma helg...).
Men kul att träffa alla de där hundfolken man träffar typ en gång per år- gamla elever och så...

Så idag blev det att packa upp + ta upp kursprogram & magnet ur kassar eftersom vi inte delade ut lika mycket som vi brukar...

Funderar på hurvida jag ska vaccinera mig eller ej...hade inte tänkt det...men Erica & Dirk har ju en liten nu och vill inte riskera något...så om jag vill umgås med dem under jul & nyår...
Men å andra sidan tycker jag ju att det här med svininfluensan är överdrivet och det verkar vara många som får biverkningar och jag har ju ingen lust att ligga med feberfrossa under jul...

Ska kolla runt lite på internet och bestämma mig....

1 kommentar:

  1. Jag tycker inte du ska vaccinera dig! det är som du säger överdrivet och du ligger inte i riskzonen(?) tänk på alla sjuka biverkningar, min syster tog de t ex (why? i dont know,..) hon vart riktigt sjuk, men inte konstigt, det innehåller kvicksilver, lite säger forskarna men tillräckligt för att bli sjuk!!!

    SvaraRadera