torsdag 12 november 2009

Flytt närmare sig...

...lite mixade känslor...
Flyttar till en fin lägenhet typ 400-500 m här ifrån, mitt första egna 1:a handskontrakt...men jag har ju ändå bott i denna lägenhet i snart 9 år...

Måste ta tag i ensamhetsträningen med Cheri dvs att hon ska kunna vara helt ensam...inga större svårigheter att vara ensam med Cotten.
Inga svårigheter att vara ensam i ett annat rum när jag och Cotten är i ett annat.
Inga svårigheter att vara helt ensam i bilen.
Att vara i buren medans matte har kurs går bättre och bättre- har tränat 3-4 ggr.
Vara kvar på kontoret när jag och Cotten gått ut- nja...lite gnällig först, men släpper det ganska snart...
Blev lämnad hos Cilla & Lilja när jag & Cotten hämtade Leo- och det gick inge bra... :-(
Så undrar nu hur jag ska börja...
Måste lägga upp någon träningsplan...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar