söndag 1 november 2009

Jag & fotboll?!

Min påhälsning hemma i Dalarna avslutades med 30 min fotbollstittande...!!!

Man får anpassa sig efter de man vill umgås med- i detta fall min lilla snälla pappa- det blev fotboll.
Inte min favvosak att se på TV direkt men, men...
Det var faktiskt lite spännande...IFK Gbg mötte AIK...
AIK vann...

Många av de spelarna & supportrarna var tyvärr dåliga vinnare...
Gick och "retade" de som förlorat...trist!

Tyvärr tycks min förkylning gå åt fel håll igen... :-(
Hoppas att det är bättre i morgon....verkar inte få tillräckligt mkt syre och blir så tröööött....

Var in och tittade i lägenheten nu på kvällen...tapetserat & klart :-)
De lilla jag såg verkar bra...men lite svårt att se i mörkret....hade bara lyset från mobilen...
Dock har Familjebostäder bara fixat 2?! av de de 10 småsaker jag påpekat :-(
Ska ringa igen på tisdag om det inte är fixat då.
Fortsättning följer....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar