torsdag 26 november 2009

Min lägenhet :-)

Nu börjar det bli lite ordning i min lägenhet och jag vet att en del är nyfikna på hur det ser ut- ni får komma och hälsa på :-)

Tänkte lägga ut lite bilder- men det var lite svårt att få bra bilder och det väldigt många bilder för att man skulle se allt...
Så jag filmade en liten tur- så får ni väl säga till om det är något ni vill titta närmare på, så får jag väl ta kort på just det...

Vi börjar från ytterdörren in i hallen, sedan in i köket, vidare in i vardagsrummet/arbetsrummet, in i sovrummet och till slut in på toa via hallen.
Zoomat in lite favvisar- tavlan ovanför sängen (med Musse & Pluto), tavlan ovanför "pysselhyllan" (målar keramik ibland)jag & Quinta (min första hund) mm

Självklart är vovvarna med lite var stans och som ni märker är det någon/ra hundpryl/ar i varje rum :-)

Har lite saker jag redan nu vet att jag vill inhandla (men det får vänta till nästa år- nu har det gått pengar till extra hyror, bilen och så julklappar förstås);
* Krokar till hundkoppel osv
* Lampa till taket i vardagsrummet
* Lite krokar till köket
* Lite krokar till gardinerna

Sedan vill jag;
* Få hit blommor & fönsterlampor från den andra lägenheten
* Få min underbara pappa (han är snickare)att sätta upp hängstolen
* Få pappa att sätta i en krok i taket i köket- så att kökslampan kommer mitt över bordet.

Jag mer blir det kanske efter att jag bott in mig mer...

Äsch- den ville inte ladda upp videon...får bli att jag laddar upp lite dåliga bilder under helgen istället :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar