torsdag 26 november 2009

Ser ljusare på livet idag :-)

I morse när jag vaknade (eller ja, väcktes av väckarklockan)- var jag fortfarande lite sur & tvär och kände det som att alla var emot mig :-(

Men sedan ju mer dagen gick desto mer & mer började jag tänka på det som var positivt med dagen...
1. Jag kom äntligen i kontakt med mitt förråd och kunde bär ner alla flyttkartoner, en hylla mm. Oj, vad plats det blev i hallen :-)
2. Bilen lämnades, fixades bromsklossar på och hämtades väldigt smidigt- eftersom jag fick hämta den så tidigt och slapp rusning i tunnelbana och i trafik.
3. Solen lyste idag- så härligt!
4. Har redan hunnit (trots allt annat fix) göra klart jobbet med bokföring mm. Så det blir att sluta tidigt idag...
5. Cheri åkte med mig och lämnade bilen i morse och sedan tunnelbana hem. Inte lika läskigt längre...
6. Cheri & Cotten var ensamma hemma i var sitt rum när jag hämtade bilen och det var tyst när jag gick och tyst när jag kom hem. Tänk vad ett nytinat märgben kan göra!

Ji och för sig har dagen inte bara varit positiv, men nu glömmer vi det och fokuserar på det positiva!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar