söndag 19 augusti 2012

Fyndat på loppis :-)

Blev ju loppis idag istället för förra lördagen, då jag fick hoppa in och jobba för Elin

Efter ca 1 timme på loppisen hade jag gjort av med hela 41 kr :-)
Inhandlat blev 6 böcker, 1 DVD och en liten present till Martina.

Såg något rosa med döskallar på och tänkte genast på Martina- så nu har jag "slösat" hela 5 kr på Martina
;-)
Hoppas hon blir glad när hon får den i morgon.

Jag har nämligen lurat med henne & Pixel på kantarellsökskursen som jag & Cheri ska gå.
Farbror Cotten ska få vara med Joakim :-)

Idag på "egenrundan" med Cotten upptäckte jag att ett stackars rådjur förvirrat sig in bakom byggstängslet (de håller på att dra el & vatten till nya bostäder och halva gatan är avstängd).
Det blev mer och mer panikslaget och jag kände att jag måste göra någonting.

Duktiga farbror Cotten lät sig snällt bli uppbunden och satt snällt och väntade medan jag utförde mitt hjältedåd.
Dagens god gärning.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar