fredag 17 augusti 2012

Irriterad...

Hade planerat en sån mysig kväll- träffa vänner, se en bra film och äta gott...

Det började bra- träffade vännerna, satt och pratade och åt en hel ok macka och sedan ost & kex- gott :-)
Det bjöds på gottepåse med chokladkaka & kola + Mer när man kom.

Men vad många som är respektlösa och bara tänker på sig själv...ingen tanke på att de flesta som är där faktiskt vill se filmen...
Folk ställde sig upp mitt i bilden, satt och pratade, sprang hit & dit :-(
Väldigt störande och jag kände att blev mer och mer irriterad...

Sedan var det paus mitt i filmen och filmen var inte klar förrän ca 22.45.
När jag sedan kommer till bilen har jag fått p-bot...stod tydligen på delar av parkering för buss..men ingen av bilarna framför eller bakom mig hade p-bot?

Sedan satte jag mig i bilen och lyckades ta mig iväg förbi alla idioter som sprang rakt ut i gatan- använd gångbro & övergångsställe!!!

Eftersom jag var vänd med bilen åt det hållet- så tänkte jag ta centralbron...men den var tydligen avstängd från 22.00...
Vände och körde upp på Essingeleden...my misstake...
Där hade stängt av 3 av 4 körfält?!
Tog mig en timme och 15 minuter att ta mig hem...tar i vanliga fall 15 minuter...

Hundarna som fått vara hos familjen Danielsson var glada att se mig :-)

Sakta men säkert har jag nu lugnat mig och ska nu sova...

Inte alls den kväll jag ville ha...men jag hade i alla fall trevligt sällskap på bion...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar