lördag 4 augusti 2012

Radiotjänst

Började tidigare i år tycka att jag betalade tv-avgiften lite väl ofta och har tänkt ett tag att "det där måste jag kolla upp"...

Här om dagen tog jag tag i det hela och upptäckte då att jag hade två kundnummer och jag betalade dubbelt så många gånger som jag skulle och kunde lätt se att jag gjort det ett bra tag.

Mailade dem om förklarade läget och det återkom då med en fråga om jag också betalade för en annan person- hon jag bodde inneboende hos tidigare. Men det ska jag ju inte- flyttade in i min egen lägenhet nov-2009 och undrade då förskräckt om jag betalat dubbelt sedan dess!

Det visade sig att jag betalat dubbelt ett ganska bra tag och ska få tillbaka 3 633 kr.
Så glad jag blev- räcker ju till lite mer rehab för Cotten :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar