fredag 28 maj 2010

Allt går fel & alla drar i mig...

...så kändes det idag...

Började dagen glad, men sedan gick det utför.

Plötsligt var det en massa att göra och allt krånglade- eller ja, så kändes det i alla fall...
En sån dag helt enkelt :-(

Saker försvann & vägrade bli hittade, många ville fråga saker och ha hjälp med saker och jag blev aningen stressad.
Sista timmen själv (eller jag och tre hundar ) på kontoret var ljuvlig.

De flesta som känner mig vet att jag gärna hjälper till och ställer upp.
Det är härligt att kunna vara till hjälp, men ibland kan det också göra det svårt för mig.

När jag hamnar i den där stressen blir jag aningen surmulen och aningen vass i mitt tal- och sedan får jag givetvis dåligt samvete för att jag tycker att jag fräst åt någon.

Ja, inte är det lätt att vara människa alltid...!

Men jag överlevde denna dag också och kunde sluta i tid.
Man måste ha sämre dagar för att uppskatta de bra :-)
Avslutade med en god middag hos familjen Danielsson och så lite "Så ska det låta" :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar