tisdag 4 maj 2010

Ingen vattengympa

Blev ingen vattengympa idag :-(
De har gått över som vårschema under maj och då är det ingen vattengympa på tisdagar 12.00- blev aningen besviken när jag kom till simhallen och upptäckte detta, efter att ha betalt vägskatt & p-avgift.
Ja, ja- tröstade mig med en cookie :-)

Det positiva med det hela är att jag har extra mycket bokföring att göra eftersom jag inte haft bokföring på 1 vecka och nu har jag ju mer tid.
Det var tur det- för det visade sig att den nya datorn inte fått med sig mallarna på fakturor & logga osv.
Men efter lite fix, så hittade jag dem i den gamla datorn och kunde föra över till den nya- skönt att ibland få känna sig lite duktig.

Nej- nu ska jag luncha vidare...

2 kommentarer:

  1. Men Linda, du ÄR duktig! Jag tror tex inte jag hade förstått någonting om det inte vore för dig som lärare på instruktör - ordning och reda, helt enligt min melodi :)

    SvaraRadera
  2. Tack Linn- det värmer :-)

    SvaraRadera