lördag 29 maj 2010

Skratt & myggbett

Svidade om vid 17 (satte upp håret, bytte tröja, la på lite mascara & läppglans) och åkte iväg till Heron City.

Länge sedan jag skrattade så mycket- och mest skratt blev det under filmen, även om en del tårar förekom också.
I mina ögonen en väldigt bra film.
Den var 2,5 timme- men det gick väldigt fort = bra betyg

Sedan hem och svida om till regnkläder och iväg till spårskogen för att ta de spår jag lade vid lunch.
Cotten gick sitt spår super och var så stolt med sin klöv.
Cheri däremot var virrig nästa hela spåret och hittade färskare spår och vi tappade bort oss och hittade inte slutet :-(
Men någon gång måste det komma- spåret som misslyckas och eftersom hon har så många lyckade spår bakom sig så gör det inte så mycket :-)

Men nu har jag en klöv mindre- måste ragga klövar!
Ska lägga upp träningen lite annorlunda nästa gång också- blev t ex lite längre liggtid än vad jag tänkt...men det blir ju inte alltid som man tänkt sig...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar