torsdag 13 maj 2010

Regn, regn...

...men vad är det här...
Ska det regna alla mina lediga dar?!
Och varför är mina regnkläder & stövlar i Stockholm när jag är i Dalarna?

Cotten fick lite Cheri-fri tid och gick promis med pappa, mamma & Älla.
Jag & Cheri sov lite längre (efter en snabbkiss) och gick sedan över och lekte lite med Lasse & Linn :-)

Nu har jag gjort negerbollar (hur är det nu- får man inte säga/skriva det?)- smaskens.
Det var evigheter sen...

Man får lite gjort inne när det är sådant här väder...
Förutom lite bak, har det blivit hundvård med borstning av Cotten och klippning av klor och tasshår på alla tre vovvarna.

Nu lite facebookande innan lunch och sedan promis med Erika, Lynn, Kristina och hennes son samt Cheri.
Blir att låna mammas regnkläder...skulle jag tror...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar