fredag 14 maj 2010

Mer regn...

Hur mycket kan det regna egentligen?!
Nu har det regnat i stort sett hela tiden under 2 dygn :-(

Idag trotsade jag regnet och förutom promisen (som ju hundarna måste få trots regnet) också la 2 spår till de svart/vita :-)

Tänkte att det skulle bli svårt med ett spår som i stort sätt regnat bort- men de var sååå duktiga de små liven.

Under liggtiden träffade jag Hallon för första gången- de nya tillskottet till alla Hundens Hus hundar.
Sååå sööt- såååå liten...och inte stilla många sekunder...
Ja, så träffade jag ju Marie, Mats, Bob, Cilla, Leo & Maria också då....

Passade på att kika in på hönsen- den kurs som pågår nu är samma som jag ska gå i augusti.
Känner mig aningen ringrostig- sist jag tränade höna var 2002!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar